Η Ubisoft κατά κάποιον τρόπο ‘χάκαρε’ τον εαυτό της για χάρη του Watch Dogs Legion

 Αλλάζοντας τα εξώφυλλα των παιχνιδιών της


Τις περισσότερες φορές, το marketing των παιχνιδιών επικεντρώνεται σε trailers και παρουσιάσεις, χωρίς να πρωτοτυπεί ιδιαίτερα. Αυτή τη φορά ωστόσο, η Ubisoft είχε μια ευφάνταστη ιδέα, αποφασίζοντας κατά κάποιον τρόπο να...‘χακάρει’ τον εαυτό της.

Όπως μάλλον καταλάβετε, η γαλλική εταιρία θέλει να προωθήσει το Watch Dogs Legion, το οποίο καταφθάνει σε μερικές ημέρες από τώρα στα ράφια των καταστημάτων. Το hacking είναι το κεντρικό στοιχείο του παιχνιδιού, με τους παίκτες να μπορούν αυτή τη φορά να κάνουν ‘hack’ οποιοδήποτε πολίτη της πόλης και να αναλάβουν τον έλεγχό του.

Θέλοντας να προωθήσει, λοιπόν, αυτό το ιδιαίτερο concept που σας επιτρέπει να παίξετε με οποιονδήποτε χαρακτήρα, η εταιρία ‘χάκαρε’ τα δικά της παιχνίδια στο Microsoft Store. Αυτή τη στιγμή αν επισκεφτείτε τη σελίδα κάποιου Ubisoft παιχνιδιού στο Xbox One θα δείτε πως οι χαρακτήρες στα εξώφυλλα έχουν αντικατασταθεί με το χαρακτηριστικό γουρούνι του Watch Dogs Legion.

Τα αποτελέσματα είναι ξεκαρδιστικά σε πολλές περιπτώσεις, όπως αυτή του Assassin’s Creed: The Ezio Collection ή του For Honor. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικά από τα ‘χακαρισμένα’ εξώφυλλα.







ΠΗΓΗ

Από το Blogger.