CALL OF DUTY: BLACK OPS GOLD WAR DEV ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΙΚΤΗ


 

Ο ανώτερος δημιουργικός σκηνοθέτης Dan Vondrak μιλά για το πώς οι Black Ops Cold War θα προσφέρουν περισσότερη ελευθερία στους παίκτες από ποτέ. Η σειρά Call of Duty είναι γνωστή για τις γραμμικές καμπάνιες της, αλλά αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει με τις πρόσφατες κυκλοφορίες του franchise όπου παρείχαν στους παίκτες μεγαλύτερη ελευθερία και επιλογή. Αυτή η τάση συνεχίζεται με τον Ψυχρό Πόλεμο των Black Ops και προχωρά ακόμη περισσότερο, δήλωσε στον GameSpot ο ανώτερος δημιουργικός διευθυντής της Raven Software, Dan Vondrak.

Ενώ το Black Ops Cold War θα περιλαμβάνει μια πιο ανοιχτή δομή, μπορεί και θα πρέπει να περιμένει το ίδιο είδος της δράσης Call of Duty όπως είναι γνωστή για τη σειρά. Ο Vondrak είπε ότι τα ανοιχτά στοιχεία του Black Ops Cold War σχεδιάστηκαν για να δώσουν στους ανθρώπους μια μεγαλύτερη αίσθηση ιδιοκτησίας της ιστορίας, εάν επιλέξουν να την αγκαλιάσουν.



Οποιοδήποτε ποσό ιδιοκτησίας παικτών μπορούμε να βάλουμε μέσα σε μια αποστολή, και προσπαθούμε να το υλοποιήσουμε είπε ο Dan Vondrak. Οι άνθρωποι μερικές φορές θέλουν απλώς να μπουν και να επικεντρωθούν σε μια πολύ γραμμική εμπειρία και να διατηρήσουν αυτή τη σκληρή οδήγηση Call of Duty. Έτσι, χωρίς αμφιβολία θέλαμε για να προσθέσετε και πολλά προαιρετικά πράγματα.

Για παράδειγμα, ο Vondrak είπε ότι υπάρχει μια αποστολή στο Black Ops Cold War που απαιτεί μυστικότητα, αλλά μπορείτε επίσης να πυροβολήσετε πρώτα και να κάνετε ερωτήσεις αργότερα. Αυτό είναι όλα μέρος της προσπάθειας της ομάδας να δώσει στους παίκτες περισσότερες επιλογές και ακόμη και η επιλογή να μην συμμετέχουν στις προαιρετικές αποστολές ή στόχους εξακολουθεί να είναι επιλογή.

Έχουμε μια αποστολή σε μια περιοχή μυστικότητας, και αν μιλήσετε με την επαφή στο μπαρ, μπορείτε να πάρετε έναν προαιρετικό στόχο σε αυτήν την περιοχή μυστικότητας. Και σε αυτήν την περιοχή μυστικότητας, μπορείτε να πάτε όπλα φλεγόμενα και επιθυμήσετε να το κάνετε, το παιχνίδι θα αντιδράσει σωστά, δεν θα σας απογοητεύσει. Μπορείτε να κρυφτείτε σε όλη τη διαδρομή, μπορείτε να αποφασίσετε να κάνετε αυτόν τον προαιρετικό στόχο όταν βρίσκεστε εκεί ή μπορείτε να το παραλείψετε. 

Γι 'αυτό θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η φιλοσοφία μερικές φορές προσφέρει απλώς την επιλογή του παίκτη, ακόμα κι αν μην κάνετε αυτές τις επιλογές, είναι ελευθερία, είναι διασκεδαστικό. Το Black Ops Cold War ξεκινά με κάποιες "ελαφριές" επιλογές που μπορούν να κάνουν οι παίκτες, αλλά κοντά στο τέλος του παιχνιδιού, η ομάδα "το έριξε πραγματικά, ένα από αυτά είναι ότι η αποστολή των κεντρικών γραφείων της KGB που παρουσιάσαμε, ήταν ο τρόπος μας να πούμε:

 

"Γεια, ας πάμε όσο πιο τρελοί μπορούμε και να δώσουμε στον παίκτη όλες αυτές τις διαφορετικές επιλογές".

 

Ακόμη και οι σχεδιαστές της ομάδας μας είπαν, "Ω, δεν το καταλαβαίνουμε". Σε αυτήν την αποστολή, "Απελπισμένα μέτρα", οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο ενός σοβιετικού διπλού πράκτορα που εργάζεται για τη CIA και ολοκληρώνει τη δουλειά μέσα στα κεντρικά γραφεία της KGB.  Αυτό το καθεστώς έρχεται με πρόσβαση σε μια απίστευτη ματιά στον κόσμο της KGB. Ωστόσο, μια περίεργη κίνηση ή μια αδέξια συζήτηση θα μπορούσε να οδηγήσει στο να καλυφθεί εντελώς το κάλυμμα, να τεθεί σε κίνδυνο η αποστολή και να μετατραπεί σε έναν ολοκληρωμένο αγώνα για επιβίωση.



Για αυτήν την μεταγενέστερη αποστολή, η ομάδα δημιούργησε έναν χάρτη στον οποίο οι παίκτες έχουν πρόσβαση για να βρουν το δρόμο τους στην περιοχή και να δουν τον τεράστιο αριθμό προαιρετικών δραστηριοτήτων που είναι διαθέσιμες.
Συνολικά, ο Vondrak ο οποίος έχει εργαστεί στο franchise Call of Duty για περισσότερο από μια δεκαετία - είπε ότι πιστεύει ότι η σειρά πρέπει να συνεχίσει να προωθεί τον εαυτό της με νέες ιδέες.

Νομίζω ότι το Call of Duty πρέπει πάντα να επεκτείνεται. Ένα από τα πράγματα που γράψαμε, ήταν το νούμερο ένα στο λευκό του σκάφους, όταν σκεφτήκαμε για πρώτη φορά ότι θα κάναμε αυτό το παιχνίδι. Ήταν το " Black Ops 1 συναίσθημα. Το νούμερο 2 ήταν ριψοκίνδυνο. Κάτι που ο Treyarch έκανε πάντα με το Black Ops είναι να προσπαθήσει να ωθήσει τα όρια αυτού που μπορείτε να περιμένετε από το Call of Duty. 

Πήραμε την ίδια φιλοσοφία. Θέλαμε να επιβεβαιώσουμε ότι όλα αυτά σε αυτήν την επιλογή παίκτη, παίκτης έλεγχος, ελευθερία των παικτών. Εάν πρόκειται να αναλάβουμε αυτούς τους κινδύνους και θα προωθήσουμε ό, τι αναμένεται από το Call of Duty, ας το κάνουμε, αλλά και να προσφέρουμε στον παίκτη λίγο περισσότερη ιδιοκτησία για αυτές τις εμπειρίες. 

Οι αφηγηματικές επιλογές και οι προαιρετικές αποστολές δεν περιλαμβάνονται, είπε ο Vondrak. Αντ 'αυτού, έχουν τοποθετηθεί στην εκστρατεία όπου έχει νόημα η αφήγηση, είπε. Υπάρχει μια αποστολή στο τέλος του παιχνιδιού που η Vondrak είναι ιδιαίτερα ενθουσιασμένη για να δουν οι θαυμαστές, καθώς αντιπροσωπεύει την πληρέστερη έκταση αυτού που η ομάδα δημιούργησε με τη φιλοσοφία σχεδιασμού της.

Yπάρχει ένα που μου αρέσει αφηγηματικά είναι η πιο μοναδική αποστολή που κάναμε ποτέ. Αφηγηματικά, ταιριάζει ακριβώς ό, τι συμβαίνει εκείνη τη στιγμή στην εξέλιξη της ιστορίας. Θα είναι υπέροχο να δούμε την αντίδραση. Ας ελπίσουμε ότι αυτό είναι κάτι που αποτελεί ένα βήμα για εμάς, όπου μπορούμε να συνεχίσουμε να το προωθούμε και να το κάνουμε ακόμη περισσότερο. Νομίζω ότι τα παιχνίδια είναι καλύτερα όταν οι παίκτες έχουν ελευθερία. Ελπίζω ότι αυτό είναι μόνο η αρχή για κάτι που μπορούμε να συνεχίσουμε να πιέζουμε για το Call of Duty.


Το Black Ops Cold War κυκλοφορεί την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου, για PS4, Xbox One, PC, Xbox Series X / S και PlayStation 5. Σε άλλες ειδήσεις, ο επικεφαλής σχεδιαστής Tony Flame μίλησε πρόσφατα στο GameSpot για τις διάφορες βελτιώσεις του επόμενου γενικού PS5 και Xbox Series X, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης DualSense. Ο προγραμματιστής μας είπε επίσης γιατί το παιχνίδι υιοθετεί το νέο συγχρονισμένο σύστημα XP. 
Από το Blogger.