CALL OF DUTY: BLACK OPS GOLD WAR DEV ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΙΚΤΗ
Ο ανώτερος δημιουργικός σκηνοθέτης Dan Vondrak μιλά για το
πώς οι Black Ops Cold War θα προσφέρουν περισσότερη ελευθερία στους παίκτες από
ποτέ. Η σειρά Call of Duty είναι γνωστή για τις γραμμικές καμπάνιες της, αλλά
αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει με τις πρόσφατες κυκλοφορίες του franchise όπου
παρείχαν στους παίκτες μεγαλύτερη ελευθερία και επιλογή. Αυτή η τάση
συνεχίζεται με τον Ψυχρό Πόλεμο των Black Ops και προχωρά ακόμη περισσότερο,
δήλωσε στον GameSpot ο ανώτερος δημιουργικός διευθυντής της Raven Software, Dan
Vondrak.
Ενώ το Black Ops Cold War θα περιλαμβάνει μια πιο ανοιχτή
δομή, μπορεί και θα πρέπει να περιμένει το ίδιο είδος της δράσης Call of Duty όπως
είναι γνωστή για τη σειρά. Ο Vondrak είπε ότι τα ανοιχτά στοιχεία του Black Ops
Cold War σχεδιάστηκαν για να δώσουν στους ανθρώπους μια μεγαλύτερη αίσθηση
ιδιοκτησίας της ιστορίας, εάν επιλέξουν να την αγκαλιάσουν.
Οποιοδήποτε ποσό ιδιοκτησίας παικτών μπορούμε να
βάλουμε μέσα σε μια αποστολή, και προσπαθούμε να το υλοποιήσουμε είπε ο Dan Vondrak. Οι άνθρωποι
μερικές φορές θέλουν απλώς να μπουν και να επικεντρωθούν σε μια πολύ γραμμική
εμπειρία και να διατηρήσουν αυτή τη σκληρή οδήγηση Call of Duty. Έτσι, χωρίς αμφιβολία
θέλαμε για να προσθέσετε και πολλά προαιρετικά πράγματα.
Για παράδειγμα, ο Vondrak είπε ότι υπάρχει μια αποστολή στο Black Ops Cold War που απαιτεί μυστικότητα, αλλά μπορείτε επίσης να πυροβολήσετε πρώτα και να κάνετε ερωτήσεις αργότερα. Αυτό είναι όλα μέρος της προσπάθειας της ομάδας να δώσει στους παίκτες περισσότερες επιλογές και ακόμη και η επιλογή να μην συμμετέχουν στις προαιρετικές αποστολές ή στόχους εξακολουθεί να είναι επιλογή.
Έχουμε μια αποστολή σε μια περιοχή μυστικότητας, και αν μιλήσετε με την επαφή στο μπαρ, μπορείτε να πάρετε έναν προαιρετικό στόχο σε αυτήν την περιοχή μυστικότητας. Και σε αυτήν την περιοχή μυστικότητας, μπορείτε να πάτε όπλα φλεγόμενα και επιθυμήσετε να το κάνετε, το παιχνίδι θα αντιδράσει σωστά, δεν θα σας απογοητεύσει. Μπορείτε να κρυφτείτε σε όλη τη διαδρομή, μπορείτε να αποφασίσετε να κάνετε αυτόν τον προαιρετικό στόχο όταν βρίσκεστε εκεί ή μπορείτε να το παραλείψετε.
Γι 'αυτό θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η φιλοσοφία μερικές φορές προσφέρει απλώς την επιλογή του παίκτη, ακόμα κι αν μην κάνετε αυτές τις επιλογές, είναι ελευθερία, είναι διασκεδαστικό. Το Black Ops Cold War ξεκινά με κάποιες "ελαφριές" επιλογές που μπορούν να κάνουν οι παίκτες, αλλά κοντά στο τέλος του παιχνιδιού, η ομάδα "το έριξε πραγματικά, ένα από αυτά είναι ότι η αποστολή των κεντρικών γραφείων της KGB που παρουσιάσαμε, ήταν ο τρόπος μας να πούμε:
"Γεια, ας πάμε όσο πιο τρελοί μπορούμε και να δώσουμε στον παίκτη όλες αυτές τις διαφορετικές επιλογές".
Ακόμη και οι σχεδιαστές της ομάδας μας είπαν, "Ω, δεν το καταλαβαίνουμε". Σε αυτήν την αποστολή, "Απελπισμένα μέτρα", οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο ενός σοβιετικού διπλού πράκτορα που εργάζεται για τη CIA και ολοκληρώνει τη δουλειά μέσα στα κεντρικά γραφεία της KGB. Αυτό το καθεστώς έρχεται με πρόσβαση σε μια απίστευτη ματιά στον κόσμο της KGB. Ωστόσο, μια περίεργη κίνηση ή μια αδέξια συζήτηση θα μπορούσε να οδηγήσει στο να καλυφθεί εντελώς το κάλυμμα, να τεθεί σε κίνδυνο η αποστολή και να μετατραπεί σε έναν ολοκληρωμένο αγώνα για επιβίωση.